Hallo allemaal,

Graag stellen wij ons ook even voor. Wij zijn Peter, Wesley en Tjitske. Samen vormen wij het bestuur van de Vakantiespelen Gelders Eiland. Hieronder hebben we ons persoonlijk ook nog even voorgesteld.

Vanaf januari zijn we weer met zijn allen bezig om een zo mooi en verrassend mogelijk programma samen te stellen. Als bestuur ondersteunen en faciliteren we de werkgroepen zo goed als we kunnen. De samenwerking is ieder jaar weer erg goed en genieten we met zijn allen weer van de blije gezichten van de deelnemende kinderen.

We hopen ook dit jaar weer vele blije koppies te zien.

Tot gauw op de Brandweerdag bij de Boskuul.

Groetjes Peter, Wesley en Tjitske.

Bestuur

Peter van Rijn

Hallo allemaal,

mijn naam is Peter van Rijn, ik ben geboren in 1977 en woon in Tolkamer. Naast mijn hobby’s die vooral met computers te maken hebben werk ik als planner bij een recyclingfabriek in Spijk.

Sinds 1993 help ik met veel plezier mee bij de Vakantiespelen, eerst als groepsleiding bij de Keien en later als een soort manusje van alles. In die jaren heb ik de stichting van heel veel verschillende kanten leren kennen en ben ik verknocht geraakt aan het wel en wee van alle kleine en grote mensen die de mooiste week van de zomervakantie maken tot wat zij is.

Toen er in het najaar van 2025 een oproep voor bestuursleden op de sociale media van de Vakantiespelen verscheen was het dan ook een logische beslissing om me aan te melden. Ik heb nu alweer enorm veel zin om samen met mijn medebestuursleden en alle vrijwilligers er ook dit jaar weer een fantastische week van te maken voor alle kinderen!

Peter van Rijn.

Tjitske Keijzerwaard

Hallo Kiezeltjes, Donderstenen, Keien en ouders,

Mijn naam is Tjitske Keijzerwaard, getrouwd, moeder van 2 meiden en ben bestuurslid/secretaris van de Vakantiespelen.

In 2013 ben ik gevraagd als hoofdleiding bij de Kiezeltjes, dit heb ik altijd met heel veel plezier gedaan. Ik heb echt genoten van al die vrolijke kleuters en tijdens de brandweerdag ook van alle kinderen van de Donderstenen en Keien. Al die blije gezichtjes….daar doe je het voor!

Na 5 jaar hoofdleiding te zijn geweest, had ik besloten afscheid te nemen van de Vakantiespelen. Maar omdat er toen een plekje in het bestuur vrij kwam ben ik toch blijven plakken. Het is toch allemaal wel enorm leuk om te doen. Vanaf 2018 ben ik dus de gehele week aanwezig, met de rest van het bestuur, om de werkgroepen zoveel mogelijk te ondersteunen. Ik heb het enorm naar mijn zin en ben van plan dit zeker nog een aantal jaren te blijven doen!

Wesley

Hoi allemaal,

Mijn naam is Wesley Mulder, ik woon in Lobith. Sinds 2025 ben ik betrokken bij de Vakantiespelen

Vanaf seizoen 2025/2026 maak ik deel uit van het bestuur. Ik kijk ernaar uit om samen met de rest van het team alles in goede banen te leiden en er een mooie en gezellige tijd van te maken voor iedereen.

Tot dan!